دکتر کامران حامی | رادیولوژی و مزایای انجام آن در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی
رادیولوژی و مزایای انجام آن در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی

رادیولوژی و مزایای انجام آن در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی

انجام رادیولوژی در مرکز سونوگرافی و رادیولوژی دکتر کامران حامی

 

رادیولوژی یک روش تصویربرداری برای تشخیص بیماری ها می باشد. رادیولوژی برای گرفتن تصاویر از اشعه ایکس استفاده می کند. برای رادیولوژی قسمتی از بدن بیمار که باید بررسی شود روی صفحه قرار گرفته و اشعه ایکس به آن تابانده می شود. تصاویر به کمک اشعه ایکس گرفته می شوند و پزشک پس از بررسی عکس، در صورت وجود بیماری، درمان آن را آغاز می کند. دستگاه رادیولوژی ساده و عمومی می باشد.

در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر حامی، رادیولوژی برای قسمت های مختلفی انجام می شود مثل سر و گردن، ستون فقرات، قفسه سینه، اسکلتی عضلانی، قلب و عروق و قسمت های دیگر، به همین دلیل دستگاه های رادیولوژی متفاوت هستند.

در مرکز سونوگرافی دکتر کامران حامی برای گرفتن تصویر از قسمت های مختلف بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود. این دستگاه ها شامل دستگاه های ساده، دستگاه های توموگرافی یا سی تی اسکن، ام آر آی، دستگاه های ماموگرافی و دستگاه های رادیولوژی دندان می شوند. بسیاری از افراد از عوارض اشعه ایکس ترس دارند که با تکنولوژی های امروزه عوارض آن به حداقل رسیده است. فقط انجام رادیولوژی برای زنان باردار توصیه نمی شود.

دکتر کامران حامی با فراهم کردن دستگاه های پیشرفته و ارائه خدمات رادیولوژی و انواع خدمات سونوگرافی در اصفهان در خدمت بیماران محترم می باشد

.

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی

 


روش ها و کاربردهای مختلف رادیولوژی

 

در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی، رادیولوژی تشخیصی برای تشخیص بیماری و مشاهده روند پیشرفت بیماری مورد استفاده قرار می گیرد. رادیولوژی تشخیصی همان رادیولوژی عمومی و ساده می باشد، مانند تصویربرداری از شکستگی استخوان ها، قفسه سینه، انسداد مجاری ادراری و تشخیص بیماری های فک و دندان. رادیولوژی تشخیصی شاخه های مختلفی دارد، از جمله ماموگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی، سونوگرافی، فلوروسکوپی، تراکم استخوان و اسکن پزشکی هسته ای.

در رادیولوژی مداخله ای تشخیص و درمان همزمان انجام می شود. این نوع رادیولوژی به پزشک کمک می کند تا مسیر بهتری برای درمان پیدا کند و معمولا برای پشتیبانی از یک عمل جراحی به کار گرفته می شود. به عنوان مثال رادیولوژی در آنژیوگرافی، اقدام مداخله ای برای تشخیص می باشد، اما در آنژیوپلاستی یک اقدام مداخله ای درمانی می باشد.

رادیولوژی درمانی معمولا برای درمان بیماران سرطانی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش از پرتودرمانی با انرژی بالا برای معالجه استفاده می کند.

رادیولوژی هسته ای روش دیگر تصویربرداری می باشد. در این روش در برخی موارد از تزریق دارو برای تشخیص و مشاهده دقیق بیماری استفاده می کنند.

انجام دقیق رادیولوژی توسط دکتر کامران حامی

 


مزایای رادیولوژی در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی

 

با رادیولوژی در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی، می توان به وجود بیماری یا عدم وجود آن پی برد و علت دردهای مداوم و ضعف و خستگی را پیدا کرد.

در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در اصفهان و توسط دکتر کامران حامی، رادیولوژی سریع انجام شده و عکس و نتایج رادیولوژی معمولا همان روز آماده می شود.

رادیولوژی یک روش بدون درد و غیر تهاجمی می باشد.

رادیولوژی این امکان را برای پزشک فراهم می کند تا با کمترین عارضه وارد بدن بیمار شده و اطلاعات لازم را کسب کند.

تشخیص بیماری با رادیولوژی به زمان زیادی نیاز نداشته و در کمترین زمان ممکن بیماری تشخیص داده می شود.

با رادیولوژی در مرکز سونوگرافی دکتر حامی، تصاویر دقیق تری از عملکرد اندام های داخلی تهیه شده و در اختیار پزشک قرار می گیرد و پزشک برای درمان بهتر و مناسب تصمیم می گیرد.

رادیولوژی با تشخیص مشکلات داخلی، از آسیب های جدی و درد جلوگیری می کند.

مهمترین مزیت رادیولوژی کاربرد تشخیصی و کاربرد درمانی آن می باشد.

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی، خدمات مختلف رادیولوژی و خدمات سونوگرافی در اصفهان را انجام می دهد. برای مشاوره و اطلاع دقیق از نحوه ی انجام تصویربرداری می توانید با مرکز در ارتباط باشید.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

شماره های تماس : ۰۳۱۳۷۷۸۸۴۱۹-۰۹۲۰۹۲۱۲۳۲۷

آدرس: اصفهان، خیابان سهروردی(سیمین)، بین رودکی و سه راه سیمین، مجتمع کاژه، طبقه ٤، موسسه رادیولوژی و سونوگرافی حامی