دکتر کامران حامی | زمان انجام رادیولوژی با توصیه پزشک و در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی
زمان انجام رادیولوژی با توصیه پزشک و در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی

زمان انجام رادیولوژی با توصیه پزشک و در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی

زمان انجام رادیولوژی با توصیه پزشک و در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی

رادیولوژی در مرکز دکتر کامران حامی

مراکز رادیولوژی از مراکز پرمراجعه در طول روز می باشند. رادیولوژی یک روش تصویربرداری برای تشخیص بیماری ها می باشد. رادیولوژی عکس های رنگی با وضوح و کنتراست بالا، از اندام ها و بافت های مختلف می گیرد. رادیولوژی در اکثر موارد با اشعه ایکس و در برخی موارد دیگر با مواد رادیواکتیو انجام می شود. 

رادیولوژی و سونوگرافی در اصفهان و در مرکز سونوگرافی دکتر حامی، فقط با تشخیص پزشک انجام می شود و انجام مکرر آن توصیه نمی شود. به دلیل اینکه این روش با اشعه ایکس انجام می شود و تابش مکرر آن ممکن است باعث تخریب بافت سلولی شود. 

رادیولوژی کار پزشک را آسان می کند و به دلیل اینکه به تشخیص دقیق تر بیماری ها کمک می کند، پزشک درمان های لازم را به سرعت آغاز می کند. پس از مراجعه به پزشک و انجام معاینات فیزیکی و برخی آزمایشات لازم، پزشک نتایج را مشاهده کرده و انجام رادیولوژی را برای تشخیص بهتر توصیه می کند. پس در صورتی که بیماری تشخیص داده نشود، پزشک انجام رادیولوژی را ضروری می داند. 

در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی، انجام بی دلیل و ارجاع بی مورد برای انجام خدمات رادیولوژی اصلا توصیه نمی شود. به دلیل اینکه رادیولوژی علاوه بر مزایای زیادی که دارد، به دلیل استفاده از اشعه ایکس می تواند آسیب رسان نیز باشد. بنابراین ابتدا معاینات و تشخیص های بالینی توسط پزشک ارائه می شود و در صورت نیاز و در صورت عدم تشخیص بیماری، پزشک شما را برای انجام رادیولوژی ارجاع می دهد.

 

 

مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی

 

دلایل و زمان انجام رادیولوژی 

در مرکز رادیولوژی دکتر کامران حامی، رادیولوژی به چند دلیل مهم انجام می شود، زمانی که درد یا احساس ناخوشی وجود دارد که با معاینات و آزمایشات لازم تشخیص داده نمی شود.

برای بررسی و مشاهده ی روند پیشرفت بیماری های خاص.

برای مشاهده نتایج درمان بیماری ها و مشاهده روند بهبود آنها.

زمانی که دچار کمر درد هستید و علت آن مشخص نیست، برای مشاهده ستون فقرات و مشکلات ایجاد شده رادیولوژی توسط دکتر کامران حامی در مرکز اصفهان انجام می شود.

برای مشکلات مربوط به ریه و قفسه سینه و تشخیص دقیق بیماری های مربوط به آنها.

برای تشخیص شکستگی ها، که رادیولوژی بهترین راه تشخیصی می باشد.

برای پشتیبانی از برخی عمل های جراحی، پزشک از رادیولوژی مداخله ای کمک میگیرد تا اندام های داخلی را مشاهده کرده و بتواند ابزارهای مورد نیاز را برای معالجه به سمت محل مورد نظر در بدن برساند. مثل عمل های آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی.

برای تشخیص توده و سرطان پستان، برای تشخیص بیماری های قلبی عروقی، برای تشخیص بیماری های گوارشی و بیماری های مربوط به لگن و شکم و بسیاری بیماری های دیگر که در معاینات فیزیکی و آزمایشات نتایجی به دست نمی آید. در این موارد برای تشخیص دقیق تر پزشک انجام رادیولوژی را ضروری می داند. 

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر حامی، برای تشخیص درد ها و مشکلات مربوط به دهان و دندان و درمان دقیق دندان و ریشه دندان نیز رادیولوژی انجام می دهد.

 

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی

انواع خدمات رادیولوژی و خدمات سونوگرافی در اصفهان توسط دکتر حامی انجام می شود. رادیولوژی و شاخه های مختلف آن مثل سی تی اسکن و ام آر آی باید زمانی انجام شود که بیمار در روش های تشخیصی و درمانی معمولی نتیجه ای نگرفته باشد. رادیولوژی برای مسائل ساده و قابل تشخیص انجام نمی شود. تجویز بی رویه و انجام بی دلیل و غیر ضروری رادیولوژی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر حامی با کادری مجرب، با اطلاع از چگونگی استفاده و به کارگیری انواع دستگاه های رادیولوژی در خدمت بیماران و مراجعه کنندگان عزیز می باشد. مرکز رادیولوژی و سونوگرافی دکتر کامران حامی با داشتن تخصص و مهارت کافی در این زمینه و ارائه تشخیص های علمی و دقیق از مراکز سونوگرافی فعال برای تشخیص بیماری ها می باشد.

 

 

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

شماره های تماس : ۰۳۱۳۷۷۸۸۴۱۹-۰۹۲۰۹۲۱۲۳۲۷

آدرس: اصفهان، خیابان سهروردی(سیمین)، بین رودکی و سه راه سیمین، مجتمع کاژه، طبقه ٤، موسسه رادیولوژی و سونوگرافی حامی